Minyak Kelapa Dara

Difinasi Minyak Kelapa Dara

Minyak kelapa dara bermaksud, minyak yang dikeluarkan dari buah kelapa cukup matang melalui proses khas dengan tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi minyak kelapa yang terdapat di dalam buah kelapa tersebut.

MINYAK KELAPA DARA ASLI (PURE) –VCOP
Diproses secara semulajadi tanpa haba dan kimia lain. Terdapat sekurang-kurangnya 9 jenis asid lemak (Medium Chain Fatty Acids) iaitu asid caproic, caprylic, capric, lauric, myristic, stearic, oleic dan linoleic. Kajian sains menunjukkan ianya amat berguna untuk kesihatan manusia sama ada bayi, kanak-kanak, dewasa warga tua lelaki atau wanita. Sesuai diminum, disapu pada kulit seluruh badan, boleh dijadikan minyak rambut atau boleh digunakan semasa bersama hubungan suami isteri dengan melumurkannya ke seluruh badan.

KANDUNGAN:
100% - Minyak Kelapa Dara

Pada tahun 1966, seorang penyelidik yang merupakan professor farmakologi dari Universiti Michigan telah membuat suatu penemuan besar yang mencungkil rahsia alam yang disimpan oleh minyak kelapa dara.Beliau mendapati bahawa minyak kelapa dara berupaya membunuh virus, bakteria,kulat,dan parasit. Cuba anda bayangkan betapa besarnya makna penemuan ini kerana dengan bersifat anti virus, bakteria, kulat,dan parasit, minyak kelapa dara berupaya melawan atau menyembuh pelbagai penyakit...read more

Melihat kekuatan sifat minyak kelapa dara, pakar-pakar barat terus mencari kesan-kesan seterusnya yang boleh dilakukan oleh minyak kelapa dara ke atas pelbagai penyakit. Sekiranya berjaya, sudah pasti minyak kelapa dara di anggap sebagai keajaiban Tuhan yang paling bermakna untuk manusia sejagat.

Kajian-kajian dekad seterusnya telah mendapati bahawa minyak kelapa dara memberi pelbagai kesan positif seperti berikut :

  • Meningkat dan memperbaiki sistem pertahanan badan
  • Meningkat kadar metabolisma badan
  • Anti virus, bakteria, kulat dan parasit yang semulajadi
  • Anti oxida semulajadi
  • Meningkat fungsi kelenjar tairoid
  • Melindungi kesan sinaran ultra violet dalam cahaya matahari
  • Tidak meningkatkan kepekatan atau platelet darah
  • Meningkat penghadaman dan penyerapan khasiat makanan
  • Berupaya menurunkan berat badan
  • Meningkat pertumbuhan sel kulit, rambut dan badan manusia
  • Membekal sumber tenaga dengan cepat
  • Melembab dan melembutkan kulit
  • Mengurangkan kesan penuaan dan kedutan pada kulit
  • Mengurangkan kesan keracunan makanan
  • Membakar dan mengurangkan kolesterol dalam badan
  • Menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat
  • Mengurangkan risiko dan kesan penyakit jantung
  • Mengurangkan risiko dan kesan darah tinggi
  • Mengurangkan risiko dan kesan kencing manis
  • Mengurangkan risiko dan kesan batuk kering
  • Mengurangkan risiko dan kesan batuk biasa
  • Mengurangkan risiko dan kesan selsema dan resdung
  • Mengurangkan risiko dan kesan demam campak dan cacar air
Kanser...Penyakit Pembawa Maut
Sesungguhnya saya mendapati minyak kelapa dara benar-benar memiliki sifat antikarsinogenik ( antikanser )
Dr. Robert L.Wickremasinghe
(Peng.Bhg.Serologi, Inst. Penyelidikan Sri Langkar)


Testimoni : Kencing manis
Nama : En. Muhammad
Alamat : Sg. Tengar Utara, Sabak Bernam
Saya mengidap kencing manis yang agak teruk sehingga suntikan insulin juga tidak mampu mengurangkan penyakit saya. Lebih daripada itu, saya terpaksa menggunakan pampers kerana saya tidak sedar dan tidak terasa setiap kali ingin membuang air. Justeru itu, anak saya menyarankan agar saya mencuba produk Minyak Kelapa Dara Bio-Asli. Saya telah mengamalkan menelan kapsul Minyak Kelapa + Habbatus Sauda dengan sukatan 3 kali sehari. Alhamdulillah, setelah menggunakan produk ini, keadaan saya bertambah baik. Saya juga dapat menguruskan diri sendiri tanpa perlu memakai pampers lagi.

Maklumat Lanjut Disni

Kehebatan Malam Jumaat

Salam dan selamat sejahtera kepada pengunjung blog abangpower.blogspot.com tanpa anda siapalah sy..ok sy nak cerita sikit pasal kawan sy ni dah kawen 2TH tp isteri selalu ckp tak puas seks.

Kawan: Ayie camner nak buat seks lamo..?

Ayie : Bnyk cara2 nyo blajar senaman batin,teknik pernafasan,teknik urutan dan jln paling senang guna BRUTAL 31

Kawan : kalo guna produk x bahaya ke..? bleh tahan bape jam..?

Ayie : tak bahaya sbb produk drpd 100% herba dan ado KKM… sapu sekali je bleh tahan 10jam..

Kawan : wouu..!!! biarbetul yie…penat tu..

Ayie : ko kena la minum KKD utk keras, lasak dan ghairah owang umah pun leh minum kalo dio ghairah cpt la klimak. Baru la dio leh klimak bnyk kali…eheheh best tak…

Kawan : ko ni betul ke…sampai cam tu….

Ayie ; Jgn bnyk tanya la nah ambil..Kawan sy tu ambil dan balik umah.malam tu jugak dio test ehehe..esknya cal sy.

Kawan ; bro memang best… aku smlm dah macam jd lelaki perkasa lak….ahahahahah

Isteri aku sampai tertidur kepenatan….ahahhahha…mableee bro….

pg esk lepas subuh dio mintak lg…peshh…..apalagi gua lanyak bro sapa MC hari tu….ahahaahaha

Dapatkan di sini

video

Bio Asli Ke Persidangan APEC


Hj Mohd Kordi Bin Sohor adalah Stokis Elit Bandar Baru Bangi merupakan upline & mentor blog kami jadi kenapa anda masih ragu2 tentang kami REGISTER FREE

Setinggi2 syabas di ucapkan kepada BIOASLI di atas kejayaan terpilih ke persidangan APEC di KOREA SELATAN..ini adalah 1 kejayaan besar di mana brand dan bisnes BIOASLI akan terkenal seluruh dunia!!!! rakyat malaysia yg dah menyertai bisnes ini anda sgt beruntung kerana ANDA adalah org terawal sblm bisnes ini meletop 1 dunia!!

APA ITU APEC??
Asia Pacific-Ekonomic Cooporation
(persidangan antarabangsa membincangkan hal2 tentang ekonomi asia pasifik)

APEC ONE VILLAGE ONE BRAND SEMINAR
Seoul, Korea