Kehebatan Malam Jumaat

Salam dan selamat sejahtera kepada pengunjung blog abangpower.blogspot.com tanpa anda siapalah sy..ok sy nak cerita sikit pasal kawan sy ni dah kawen 2TH tp isteri selalu ckp tak puas seks.

Kawan: Ayie camner nak buat seks lamo..?

Ayie : Bnyk cara2 nyo blajar senaman batin,teknik pernafasan,teknik urutan dan jln paling senang guna BRUTAL 31

Kawan : kalo guna produk x bahaya ke..? bleh tahan bape jam..?

Ayie : tak bahaya sbb produk drpd 100% herba dan ado KKM… sapu sekali je bleh tahan 10jam..

Kawan : wouu..!!! biarbetul yie…penat tu..

Ayie : ko kena la minum KKD utk keras, lasak dan ghairah owang umah pun leh minum kalo dio ghairah cpt la klimak. Baru la dio leh klimak bnyk kali…eheheh best tak…

Kawan : ko ni betul ke…sampai cam tu….

Ayie ; Jgn bnyk tanya la nah ambil..Kawan sy tu ambil dan balik umah.malam tu jugak dio test ehehe..esknya cal sy.

Kawan ; bro memang best… aku smlm dah macam jd lelaki perkasa lak….ahahahahah

Isteri aku sampai tertidur kepenatan….ahahhahha…mableee bro….

pg esk lepas subuh dio mintak lg…peshh…..apalagi gua lanyak bro sapa MC hari tu….ahahaahaha

Dapatkan di sini

video

No comments: