Ubat Tiroid Minyak Kelapa Dara

Ibu Mengandung makan Minyak Kelapa Dara
SAYA mempunyai masalah tiroid yang timbul selepas kelahiran anak pertama, sekarang saya bakal melahirkan anak kedua.
Saya ingin bertanya mengenai pengambilan kapsul minyak kelapa dara dalam tempoh kehamilan.
Saya dapati ia dapat mengubati masalah tiroid yang saya hadapi, memudahkan ibu bersalin dan seumpamanya.

Khasiat Minyak Kelapa Dara klik sini
  • Meningkat dan memperbaiki sistem pertahanan badan
  • Meningkat kadar metabolisma badan
  • Anti virus, bakteria, kulat dan parasit yang semulajadi
  • Anti oxida semulajadi
  • Meningkat fungsi kelenjar tairoid
  • Melindungi kesan sinaran ultra violet dalam cahaya matahari
  • Tidak meningkatkan kepekatan atau platelet darah
  • Meningkat penghadaman dan penyerapan khasiat makanan
  • Berupaya menurunkan berat badan
  • Meningkat pertumbuhan sel kulit, rambut dan badan manusia
  • Membekal sumber tenaga dengan cepat
  • Melembab dan melembutkan kulit
  • Mengurangkan kesan penuaan dan kedutan pada kulit
  • Mengurangkan kesan keracunan makanan
  • Membakar dan mengurangkan kolesterol dalam badan
  • Menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat
  • Mengurangkan risiko dan kesan penyakit jantung
  • Mengurangkan risiko dan kesan darah tinggi
  • Mengurangkan risiko dan kesan kencing manis
  • Mengurangkan risiko dan kesan batuk kering
  • Mengurangkan risiko dan kesan batuk biasa
  • Mengurangkan risiko dan kesan selsema dan resdung
  • Mengurangkan risiko dan kesan demam campak dan cacar air

No comments: